HRA

 

CHAT

(Chat je častokrát poměrně nebezpečným místem. Hlavně po večerech. Admini neručí za psychické újmy.)


Autor: Blofri | K příležitosti soutěži na téma "Sokolády"

 

 

Zde probíhá textová RPG hra. Nejprve je dobré si nějak objasnit, co že to vlastně je. Jde o hru, kdy se opravdu vžijete do charakteru svého vlka. Jednáte jako on, cítíte jako on, reagujete jako on. A píšete za něj.

Příklad:

Cierer: Procházel jsem se po lese, líbilo se mi, jak mezi stromy prosvítaly sluneční paprsky. Mířil jsem k jezeru, protože díky horku jsem měl dost velkou žízeň.

Pochopili? Cierer zkrátka napsal, co jako vlk dělá.

Nyní píše další vlk:

Kamira: Ležela jsem na velkém balvanu uprostřed borového lesa. Bylo vedro a tak jsem jen tak odpočívala, čekala jsem, zda někoho uvidím. Najednou se však ze křoví za mnou vynořil Ciere. "Ahoj," pozdravila jsem ho.

Ano, nejspíš jste si všimli toho, že se v textu Kamiry objevily uvozovky, jelikož použila přímou řeč.

Cierer jí teď musí nějakým způsobem odpovědět:

Cierer: Trhnul jsem sebou, jelikož jsem se Kamiry lekl, nevšimnul jsem si jí. "Zdravím," odpověděl jsem jí zdvořile. *Co ta tady dělá?* pomyslel jsem si.

Text v hvězdičkách označuje myšlenky. Pokud tedy chcete naznačit nějakou myšlenku svého vlka, uzavíráte ji do hvězdiček (pokud vám hvězdičky vyloženě nejdou, použijte /lomítka/.)

 

Pravidla - textové RPG hry a chat obecně:

 


1. Pokud hráč před vámi napsal, že vás, dejme tomu, trefil packou do čumáku, nemůžete jen tak napsat "Na poslední chvíli jsem uhnul." Znáte to přísloví "První slovo platí..."? Tak přesně tím se řiďte.
 

2. Hrajte tak, jako byste byli skuteční vlci, ve skutečném lese. Zkrátka, když vás někdo zraní, tak vás zraní. S tímto se pojí také to, že vám asi srny nepadají samy k nohám, pokud chcete jídlo, musíte si ho ulovit a boj patřičně popsat. Stromy rostou nahoru a tráva nebývá modrá.

3. Ve hrách je povoleno všechno. Násilí, lhaní, šikana a všechno co si dokážete představit.

4. Na závěr snad už jen připomenu pravidlo čtvrté zdi - nepleťte realitu a hru dohromady.  Také pamatujte, že jakožto vlk nemáte možnost si přečíst profily ostatních hráčů, nevíte tedy hned při prvním zahlédnutí cizího vlka, jestli je to vyhnanec, smečkoun nebo jeden z hlídky. 
 

Pokud si nebudete vědět rady, nezoufejte a obraťte se na vlky, co už jsou tu delší dobu, popřípadě na vlky s nějakou funkcí, rádi vám pomohou.

To by bylo asi všechno ke hře jako takové, ENJOY!

 

Herní Akce

Herní akce jsou velké a dlouho očekávané údálosti, jejichž výsledek změní aktuální stav ve Xikuratu. 
Narozdíl od normálních her, kde mohou hráči hrát je na za sebe a svou systémovou postavu, v herních akcích mohou všichni hráči hrát za všechny nezabrané systémové postavy (+ tu svou)/ za všechny nezabrané bohy (+ toho svého). Většinou bývají k těmto akcím přizváni i hosti, aby hráli za některé bohy, nebo systémové postavy, aby se herních akcích objevilo doopravdy co nejvíce postav.
Někdy se vyplatí z toho svou normální/systémovou posatavu dokonce i vynechat, protože v herních akcích se může umírat.
 
POZNÁMKA: !VYPŮJČENÉ POSTAVY UMÍRAT NEMOHOU!
Nejbližší Herní Akce: 
  • --- XXX ---
Coming soon:
  • Vzhledy
  • Neherní postavy (Ok... not so soon.)
Aktuální stav ve Xikuratu 
Po Thunderově návštěvě je podstatná část lesa u jezera zničená. Jinak ale zatím celé údolí prosperuje. Kdy se tato situace změní je však jen otázkou času. Telesphoros, Acantha i Reklan obdrželi zprávu o přicházejícím Kahalliem. Jak s ní naloží se však pravděpodobně dozvíme až ve chvíli, kdy místo měsíce vysvitne rudé slunce. 
Krom zpárvy o Kahalliem, si však stromy i zvířata šeptají i o příchodu někoho jiného. Právě toho, před kterým jeden z nejstarších členů hlídky Xikurat tolikrát varoval. Může to být ale pravda? Odpověď s jistoutou znají jen dvě stvoření. Budoucnost celého Xikuratu leží v tlapách tří bohů, dvoumesíčního vlčete a jedné vlčice. Jak se zachovají?
 
Více o momentální situaci (počasí atp.) ZDE.